Thursday 25 August 2016

Брендоманія

Ми всі без винятку любимо споживати товари. Все наше життя крутиться навколо брендів. Бренди заполонили нашу свідомість і ми свідомо і несвідомо віддаємо перевагу відомим брендам перед невідомими. Цьому є декілька пояснень.

1. Бренд як символ
Бренд (англ. brand) — комплекс понять, які узагальнюють маркетинг. Бренд повинен бути цікавим і впізнаваним. Вчені довели що сучасні діти швидше розпізнають бренди, ніж вчаться читати. Виробники це знають і тому дитячі товари мають дизайн перед яким діти не можуть встояти, а батьки будуть змушені купувати дітям улюблені товари тільки тому що діти вподобали бренд і упаковку. Але і дорослі не кращі. Дорослі теж вибирають товари за брендами, а не за властивостями. Адже завжди в магазинах можна знайти товари за більш доступною ціною, але якщо бренд не є відомим - то дуже малий відсоток споживачів його придбає.

2. Маркетинг як засіб
Ма́ркетинг (англ. marketing) — це діяльність спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів. Чудово сформульовано, чи не так? Хоч на справді ціль маркетингу  - охопити якнайбільше споживачів і отримати максимальний прибуток від продажів. І тут застосувуються будь які засоби - реклама, соціальні опитування і т.д. Нами маніпулюють, нав"язують думку що нам все це необхідно і лише це, нічого іншого. 

3. Бренд як здобич
В сучасному світі надмірного споживання володіння доступним товаром не є досягненням, тому люди полюють за товарами: а) які яке в обмеженій кількості, б) які мають високу вартість і є статусними, в)  ті які є на піку популярності в даний час.  Перша група товарів - це здебільшого природні ресурси що є в лімітованій кількості і важкодоступні. Друга група - тут все просто дизайнерські речі і ювелірні вироби віл відомих брендів. Люди витрачають шалені гроші на сумки, годинники і одяг, тільки тому що вони відносяться до певного бренду, що вважається статусним. Функціонально і речі можуть не відрізнятися від доступних, але люди будуть їх споживати що довести собі і оточуючим що в них є гроші. Третя група - це цікава група, яку важко передбачити. Звичайно ж великі компанії мають аналітиків, що працюють над вивченням сучасних тенденцій і їх можливого розвитку, але за якимись тими чи іншими причинами деякі товари стають популярними, а деякі ні. Щоб досягти мети і зробити бренд популярним компанії часто залучають зірок музики і кіно - щоб привабити їхню аудиторію. 





No comments:

Post a Comment