Wednesday 24 August 2016

День незалежності

Сьогодні Україна відзначає свій день незалежності....
Сьогодні тільки лінивий не пише про своє ставлення до свята, які почуття переповнюють  і т.д. Я теж вирішила присвятити цій темі цю публікацію. Чому я теж пишу - можливо, тому що нема що робити, можливо тому що вважаю що добре пишу і мені варто частіше писати, але правда полягає в тому, що я пишу просто тому що вважаю що в Україні дуже мало українського. Ні справді, проблема України в нелюбові до свого: своєї мови, своїх товарів, свого туризму, своєї літератури, свого кіно, своєї кухні та будь-чого.Українці віддають перевагу "общєпанятному" перед українською, віддаємо перевагу італьйському взуттю і кухні перед українськими (хоча чемно кажучи вареники набагато смачніші ніж равіолі), кіно ми дивимось американське, книги читаємо європейські,  а ЗМІ в нас російські.
"На твоїх джінсах американський прапор
На твоїй майці – канадське кленове листя
У твоїх очах видно тільки одне питання:
Хто мені скаже – чому я тут народився?
Не твоя вина – шо ти батька свого син
А твоя біда – не вміти бути ним
Приспів:
Не стидайся – то твоя земля
Не стидайся – то Україна
Добре там є де нас нема
Стань для батька нормальним сином
Ти знову купиш струйові німецькі шузи
Твої вуха давно вже звикли до чужої музики
На твоїх губах застигла гримаса болі
Чому я тут ше – я хочу давно на волю!

Не твоя вина – шо ти батька свого син
А твоя біда – не вміти бути ним"

Про яку, шановні, незалежність ми з вами говоримо!?О ви скажете:"Так ми вишиванки носимо і світшоти з тризубами". О круто, за 25 років ми навчилися носити вишиванки... Все, круто, більше нічого не треба робити, одягли вишиванки і тризуби і буде щастя нам...

Але не буде, чуваки не буде... Це звичайно ж круто що люди тепер знають слова гімну і що відповідати на "Слава Україні!". Але цього на жаль недостатньо. Кожен, повторюю кожен громадянин повинен зробити свій внесок, а не чекати що хтось прийде і зробить нам "українську Україну". Люди корупція не зникне поки ми будемо носити пакунки і вирішувати питання "через кума". Рівень товарів і послуг не покращиться, якщо ми будемо продовжувати робити свою роботу абияк. Українська мова не стане поширеною, поки ми будемо споживати російськомовне ЗМІ і не будемо спілкуватися українською. Сміття не стане менше, якщо ми будемо продовжувати смітити і нарікати на теб що влада "повинна" за нами прибирати, так повинна, але ми повинні не смітити. Тому нам до незалежності ще дуже далеко, але надіє на покоління що виростає зараз.
 






 

No comments:

Post a Comment